5 Αυγ 2009
Αγκαλιά να με πάρεις θάλασσά μου εσύ
τη μπορώ την αρμύρα και ας είμαι πληγή.
Γίνε δρόμος και μοίρα θάλασσά μου και πες
τι σημαίνουν οι λέξεις αλλά κι οι σιωπές.
Αν με ζητήσει κανείς
δεν υπάρχω εγώ γίναμε ένα να πεις.
Μέσα σου χάθηκα πια
απ’ το λίγο που ζω ας πνιγώ στα βαθιά.
Αν με ζητήσει κανείς
θάλασσα σώσε με κάτι να βρεις να τους πεις.
Μέσα στα κύματά σου να με κρύβεις εδώ
από ψέμα κι ανθρώπους πλημμυρίζω καημό.
Αν με ζητήσει κανείς
δεν υπάρχω εγώ γίναμε ένα να πεις.
Μέσα σου χάθηκα πια
απ’ το λίγο που ζω ας πνιγώ στα βαθιά.
Αν με ζητήσει κανείς
θάλασσα σώσε με κάτι να βρεις να τους πεις.
τη μπορώ την αρμύρα και ας είμαι πληγή.
Γίνε δρόμος και μοίρα θάλασσά μου και πες
τι σημαίνουν οι λέξεις αλλά κι οι σιωπές.
Αν με ζητήσει κανείς
δεν υπάρχω εγώ γίναμε ένα να πεις.
Μέσα σου χάθηκα πια
απ’ το λίγο που ζω ας πνιγώ στα βαθιά.
Αν με ζητήσει κανείς
θάλασσα σώσε με κάτι να βρεις να τους πεις.
Μέσα στα κύματά σου να με κρύβεις εδώ
από ψέμα κι ανθρώπους πλημμυρίζω καημό.
Αν με ζητήσει κανείς
δεν υπάρχω εγώ γίναμε ένα να πεις.
Μέσα σου χάθηκα πια
απ’ το λίγο που ζω ας πνιγώ στα βαθιά.
Αν με ζητήσει κανείς
θάλασσα σώσε με κάτι να βρεις να τους πεις.
3 Αυγ 2009
1 Αυγ 2009
Τωρα που εσυ λειπεις,τωρα που δεν εισαι εδω,Που δεν μπορω να σε αγγιζω,Που δε σε βρισκω πουθενα.Τωρα που εισαι μακρια μου,Που δεν μπορω να δω τα ματια σου,Που δεν μπορω να ακουσω τη φωνη σου,Να αισθανθω τα χειλη σου,Να νιωσω το αγγιγμα σου.Τωρα σε αγαπαω οσο τιποτα,τωρα σε θελω περισσοτερο απο ποτε,Τωρα μου λειπεις πολυ!
31 Ιουλ 2009
29 Ιουλ 2009

Ονειρευομαι... Ακομη ονειρευομαι...Υπαρχεις σε καθε σκια που μπορω να δω.Δεν αντικριζω τον ηλιο σου,αλλα ξερω πως υπαρχεις.Μεγαλα λογια μπροστα στην παρουσια του "τίποτα",ειναι ετσι για να μπορεις να τ ακουσεις. Ζωγραφισε μου για μια στιγμη τα ονειρα σου και σου υποσχομαι θα ειμαι εκει για να τα δω,ισως μακρια τους για να τ αγγιξω,ομως ξερω ακομη τον τροπο να ονειρευομαι...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
