εσύ τα πρόσωπα που τόσο έχω αγαπήσει
εσύ ο χρόνος που φεύγει και δε λέει να γυρίσει
μετά του ήλιου τη δύση είσαι τα άστρα που βγαίνουν
είσαι όλα αυτά τα απλά που τη ζωή ομορφαίνουν
και τα πολύπλοκα, που με μπερδεύουνε τόσο
ένα κομμάτι ευτυχίας που έχω ανάγκη να νιώσω
είσαι τα πάντα, το άλφα και το ωμέγα
είπα θα φύγω μακριά σου, μα είμαι ακόμα εδώ πέρα
11 Αυγ 2010
7 Αυγ 2010
1 Αυγ 2010
29 Ιουλ 2010
28 Ιουλ 2010
26 Ιουλ 2010
22 Ιουλ 2010
20 Ιουλ 2010
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


